Als VTB-lid kunt u hier inloggen in het ledendeel.

19 okt

Buitengewone ledenvergadering 2020

Op maandagavond 19 oktober 2020 van 19:00u tot 20:00u organiseert het bestuur van de Vereniging Tropische Bossen een buitengewone ledenvergadering. Graag nodigt het bestuur u uit om hierbij aanwezig te zijn. De ledenvergadering vindt digitaal plaats. Tijdens de ledenvergadering stelt het bestuur drie nieuwe bestuursleden aan u voor en vraagt instemming van u om deze drie leden toe te laten tot het bestuur.

Tevens gebruiken we de vergadering om de voortgang van activiteit van Vereniging Tropische Bossen tijdens de coronasituatie te bespreken. Activiteiten die de vereniging normaliter organiseert zijn veelal activiteiten waarbij we het netwerk bij elkaar brengen. Deze activiteiten kunnen in verband met Covid-19 niet plaatsvinden. Andere vormen van activiteiten worden daarom georganiseerd. Voorbeelden hiervan zijn de Tropical Forest Career Night en de jaarlijkse Studiedag, beide digitaal gehouden. Wij horen graag hoe u de digitale evenementen ervaart, en of u suggesties of wensen heeft omtrent het programma voor de komende periode.

U kunt zich aanmelden voor de buitengewone ledenvergadering via onderstaande formulier. U ontvangt op maandag 19 oktober een email met daarin de link naar de digitale bijeenkomst (ZOOM).

Laden…

Waar